jag har insett en sak

jag skriver jättetråkigt :o inga bilder eller dyl. förlåt men vi har inge internet hemma och därför har vi aldrig igång datorn och det leder till att vi inte för över bilder från telefonen även fast vi har flera hundra stycken och fotat alla tillfällen....typ

jag är i skolan nu, christian är och för ved till kalkki.. vi ska dit ihelg och mysa, fast jag vet inte om vi ska vara där hela helgen eftersom att claus(!) fyller år på måndag vilket säkert leder till fireri till helgen, lördag om jag har fattat rätt.. han blir ju trots allt 18 hela år och är en nära vän så det är ju sådant man inte får missa! funderar ännu på vad det blir för present, har många förslag men inget jag tänker nämna här. :) och om du läser det här claus så låtsas som att du inte vet att jag ska köpa något :) nu kanske jag förstörde.. förlåt:)

jag drog en liten siesta på svenskan idag.. hann börja drömma en massa och det var helt sjuka saker! vaknade av att stolar drogs mot golven, konstigt att läraren inte sa något.. hon kanske också va trött och led med mig :) jag har försökt lägga mig tidigt varje kväll men jag har inte ens kommit nära sängen innan kl.01.00 den här veckan.. och igår hade jag guldchans! tills christian for till jonatans bror som också heter K/Crille. det var poker där och jonatan, crille, claus, jonatans bror k/crille och jani befann sig där. jag och linnea låg hemma och chillade och kollade solstorm, helt okej film faktiskt! sedan skulle linnea till pojkarna och jag skulle ju också promt komma dit(?) so off we went! framme där kring 10 tiden och självklart hemma först vid halv2. så typiskt! och så kan man ju såklart inte somna eftersom att man tänker att man måste somna så jag bara sket i allt och låg ner tills jag vaknade vid 7 första gången och snooza/znoosa/znooza/snoosa typ ända fram till 20 i 8.. tröck i mig en macka och lite flingor och iväg till skolan.. första lektionen gick helt ok! somnade inte eller så. men hann typ bara sätta mig ner vid andra lektionen och då föll huvudet i bänken och lyftes först upp när vi slutade.. hade fula märken i pannan ett tag:o

och nu är det äntligen liiite lite mildare ute så jag slipper huttra ihjäl i min älskade skinnjacka. jag har väntat, tänk, om typ 2 månader är det sommarlov.. men jag kanske missar skolavslutningen, ska inte säga varför för då är det sådär typiskt att det inte blir av, jag kan säga dagen innan jag åker OM jag åker.. men det är fan min enda chans :D det kommer va de bästa seriöst, åhhh jag saknar. det är iaf värt alla pengar! hur mkt det än går.

mamma har varit hem till oss och gjort om och haft sig där, det är typiskt min mamma.. :o alltid har hon något nytt på g. mycket ljusare där nu och allt är som bättre, tyvärr har jag ingen direkt bild men det kommer! någon dag

och veckans sötaste (efter christian) är nog linnea gard. hon är söt på alla sätt faktiskt, tillochmed när hon är arg. puss på skinkan trögis :D

ja.. idag blir det väl inte så mycket, nu har ni iallafall fått ett långt inlägg, varsågod. och idag lägger jag mig nog tidigt, om allt förengångsskull går som planerat.

that's it, hejdå jag älskar christian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0