jag ljög!

det blev inge sundsvall. det blev kalix. haha, stor skillnad yees i know

jag måste få nämna en sak angående trappor. för det första så hatar jag dom och jag kan verkligen inte förstå hur jag har, innan jag började t-skolan, velat ha trappor i skolan! jag tyckte det var så fränt. nej, jag ångrar mig stort.. trappor bort!

jag träffade rosanna igår! en söt sån också, vi hade ganska roligt. jag träffade antennen med en pappersbit, haha, endast vi förstår.. det är synd ;/ alla borde va smarta som vi

fredrik har köpt en ny bil också, en bmw. efter alla dessa år han har haft merca så ska jag inte säga någonting:) men den är fin!

städning behövs grymt mycket hemma hos oss. jag är less på att det är stökigt men ändå gör jag ingenting åt det! typiskt, man ska alltid vara liite för lat.

och nu är det alltså 51 dagar kvar! och om tre dagar ska biljetter osv vara bokade. och ja, jag kommer tjata om det i 51 dagar till. det bästa är ändå att christian kanske kommer med, hoppas hoppas.. påtal om hultsfred så börjar jag självklart tänka på babyshambles, och påtal om babyshambles så är dom bäst :o vilket alla säkert redan vet men det är nåt man aldrig lessnar på. sitter och lyssnar på i love you but you're green och den är helt undebar :o jag har dessutom fixat ledigt den sista skoldagen nu så ingenting FÅR hindra mig

imorn har jag prov i eng, nästa vecka har jag nat. prov i eng, och veckan efter det eller ännu efter det har jag nat. i matte. jag vet att det kommer gå åt helvete men vad gör man, jag antar att man får göra sitt bästa. kan någon snälla ge mig ett matte huvud? 0768334255

jag har fuskat med mjukglass också, sånt sparar man till sommaren när det är varmt ute men nej, inte när man har mina vänner :) vi skulle ut på äventyr och kom till max. för en mjukglass. och ännu värre, igår kväll tog jag lite milkshake! oh no

jag ska vara nere vid skåpen om ca 15min för att jag ska gå och äta med linnea, min skolkamrat, den enda också :) inte helt den enda men en jävligt bra.

jag kan ändå inte förstå.. vi är tungt på g! jag ska dit! :) oavsett om jag går.. nu har jag heller inget roligt att skriva om, idag är det fiskpinnar i skolan och det är ganska gott. jag har också en väldigt söt film på min systerdotter när hon sjunger blinka lilla stjärna, det går inte att beskriva med ord hur fin hon är! jag ska skämma bort henne

nu ska jag väl drao.. ha pra pussbajs love 2 u all


welcome to the good life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0