jag tänker säga nu

först ska jag bara börja med att världens bästa skiva måste bara Shotters Nation (babyshambles)!

och på tal om rubriken och babyshambles så säger jag såhär... hultsfred :o !!!!!!!!!!!!!! satan min sommar kommer vara helt guld och ingenting kan hindra mig nu ingenting :D bara om dom ställer in givetvis men då åker jag hem till honom.. :o vi ska bila till hultsfred vilket kommer att ta närmare ett dygn och jag skiter i vilken dag vi far bara vi är där på torsdag innan kl 18.00! helst mycket tidigare för jag ska direkt jag är i den där staden gå till scenen vart domska va så jag hamnar någorlunda långt fram.. jag lär stå helt ensam där för att ni som känner min pojkvän vet att babyshambles och christian inte går ihop för fem öre:) så christian och fredrik lär sitta i något öltält medans jag står HELT SPIKNYKTER och njuter av livet!!!!!!! jag är så sjukt glad :o ska boka biljetter vilken dag som helst, och då, DÅ! kan ingenting hindra mig i hela världen ingenting!!!!! det är fan en dröm som går i uppfyllelse.. det är sjukt, det går inte ens att förstå... det är så omöjligt som det bara kan vara, känns det som! att jag, JAG?! ska få stå och titta på pete doherty :o det är en dröm EN DRÖM EN DRÖM!!!

nu har jag skrivit om det, haha förlåt det blev ganska mycket men jag har som ingen att dela med mig min glädje med, ingen är så speciellt förtjusta i de.. :o :D men jag! jag kan

GRATTIS FREDRIK PÅ 20 ÅRS DAGEN DU ÄR BÄST :)

jag gråter jag är så jävla glad... ingen förstår:)

Kommentarer
Postat av: eelin

haha må, vad glad man blir :D

2008-04-11 @ 01:44:40
URL: http://www.eelinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0