jessica+sommarjobb=sant

ja, så sant som det låter. och ni kan aldrig gissa vart? lunden! hihi, jag bland en massa gamlingar.. det blir nog ändå lite mysigt att gå på promenad med en gamling när det är typ fett mycket med sol ute! och så ska man läsa högt för dom och dansa runt midsommarstången osv. allmänt mysa med äldre people:D nu är det ju inte heller helt säkert att det blir men dit har jag sökt iallafall. och så är det ju det att man tjänar lite mer än alla andra jobb, och vem säger nej till 4950:- på 15 arbetsdagar? inte jag iallafall..det är ju bailapengar till sommaren, det fattar väl vem som helst.

idag vaknade jag också tio i åtta så det var ju något stressigt när jag väl vaknade.. hann inte äta eller något, så jag tog en macka i skolan. skulle ha läxa i matte till idag eftersom det är nationella om inte länge men självklart så var det ju alldeles för svårt för mig, och för er som känner mig så vet ni ju garanterat att jag skiter i allting om de två första sakerna är för jobbiga. om inte ni visste så vet ni nu iallafall hahaha

idagens planer är än så länge oplanerade. eller nej fan det är något jag ska göra idag, det är något! men vad? jag vet att det är något jag har planerat men vafan...... :o jag kommer inte på det! vad irriterande! nåja.. det kommer väl. jag får börja knyta ett rött band runt mitt finger snart, jag tror jag sakta börjar lida av minnesförlust.. det hade ju vart trist.. jag ska iallafall till gymmet när jag slutar skolan och linda(!) ska följa med, så tar vi en sauna efteråt. :) eller kanske lite simma? då får man ju med lite sauna också på köpet. jag hoppas ni förstår mig...

jag har också insett att jag har en rätt så tråkig blogg :o jag lägger aldrig upp nå bilder :o och nu är jag ju i skolan och här har jag inga bilder. jo kanske någon töntig :D det är därför jag inte lägger upp bilder.. jag har ju inga bilder vart jag än skriver, eller jo hos nathalie eller linda eller ja någon vän. men vänta bara, tills jag och christian får igång våran dator+internet hemma, då jävlar ska jag lägga ut så många bilder så de blåser omkull er!

nu ska jag och linnea gå. vi skulle egentligen hinna äta men det blir lite tveksamt med tanke på att vi börjar om exakt 10 minuter. pussbajs.

Kommentarer
Postat av: eelin

jag har också sökt till lunden! weeeJ

2008-05-01 @ 23:27:32
URL: http://www.eelinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0