knäppt

blogg har varit helt cp, är det för mig eller för alla? sjukt, har inte kommit in...

har inte så mycket att nämna, i torsdags fyllde sandra år och vi var en massa folk i hennes stuga. det var kul, synd bara att folk snackar så mycket skit :p börjar bli lite less på att folk hittar på och överdriver en massa saker, spec om det handlar om mig själv, ledsen men det går bort för min del. tappade mitt diadem och crilles silver armband, men de är funna igen. tack vare jonatan och linnea(<3!) så har jag armbandet, och tack du som hittade mitt diadem.. jag har bara det inte ännu :)

skolan har börjat och allt är nice. kollade på bilder då jag var blond, oj! vill igen, men ändå inte.. nå, kul att kolla på bilder iallafall. var i freddes nya lgnhet igår och kollade, det var mycket fräschare än den förra iallafall! och här finns vatten i kran iallafall. very nice very nice.

inte så mycket speciellt på g för dagen, sitter i nikkala just nu och crille är och sorterar fisk. min pancake.. :)


och till er som känner er något jätte ruskigt träffade, skit i mitt liv. lev erat eget och skit i mitt, snacka ingenting och bara SKIT i det. rör man inte skiten så stinker den inte:) idioter hela högen, ta er någonstans på eran kropp vart det luktar tung svett. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0