skoola :o o babyshambles

jag sitter i skolan, ska börja dra mig hemåt alldeles snart.. min sommar höll precis på att gå sönder :o men det går att fixa! det kostar bara mycket mycket mer... och haparanda blir utan jessica och christian under skolavslutningen tydligen:) ska till ett mkt mkt mkt mkt mkt bättre ställe ändå så det spelar ingen roll alls för mig.

snart kommer rosanna hem! och det är sista dagen imorn sen är det ledigt i typ 4 dagar med helg inräknad. har inte så mycket mer att skriva.. jag kan inte fatta bara :D det går inte att förstå och jag kommer nog först inse då jag är där och ser allt med mina egna ögon.. ÄNTLIGEN säger jag bara, fett mycket äntligen!!! :D det är fan det som är livet, ingen kan va gladare än jag just nu... fan vad  skönt :D inom en månad ska allt vara klart, lätt. pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0