det regnar

och det är som nu man önskar man var i tyskland med R och gick på den där coola affären hon babbla om :D "en massa fina smucken", jag vet att hon inte gör det med flit men hon låter lite som en finne då hon inte har y tydligen.. :) hihi

idag har jag vaknat vid 17.00. christian likaså. inte fan går det här med dygnet, jag ger upp. jag ska sova hur länge jag vill och känner för det. snart börjar skolan. jag är tråkig.

idag har jag, ovanligt jag vet, kollat satc... elin, ring mig om du vill kolla med mig, ska börja kolla andra säsongen så fort den är klar..... så kan vi fläta:) haha

jag har också ätit mig mätt på bullar. du kan få bullar om du vill elin :o vissa är jättestoora:D jag kan spara;)

idag ringde amanda. vi tänkte hitta på något, men vädret är skit och så kanske vi far till stugan jag och c och fixar lite för vintern typ :D och snart börjar trålningen. jag ska alltså klämma fisk. på ett sätt saknar man alltid trålningen för typ alla vänner är där och man har allmänt kul :D jomen nu ska jag gå till köket. min mamma var på ikea, igen, och kom hem med två vita lurvmattor till mitt o c:s rum, och en stor beige matta till datarummet. jag ska fota sen :)

dessutom har vi ett nytt moderkort. ska fixa nån som kan fixa in det så har vi igång våran förra dator, finns massor med bilder på den.. :D nä nu ska jag gå, rapporterar mera sen. hejdå alla fisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0