en dag tar jag dig till hollywood

christian har pratat i sömnen. han tyckte väl att jag var en stjärna som skulle till hollywood :)

jag sitter hemma just nu, har duschat och klätt på mig osv. jag har även hämtat min telefon från ica, och jag tycker om den!! vill någon köpa en k800i så säg till :D jag har en rutten :D

och idag vill jag till lulekalaset. men ingen annan vill, alla är påväg dit imorn:o hallå dom sämsta är imorn det är inte ens värt pengarna :s så jag kanske tar bussen dit idag och är med linda o dom. det skulle vara skitkul ;o men tråkigt att sitta i en buss i typ evigheter ;s men sånt är livet :D

nu väntar jag på min pojkvän som aldrig kommer och hämtar mig så jag ska vänta lite till.

nä det var allt nu ska jag gå och vänta

jag!

crille! snygg :)

linda o jag

PLANKAN!!!

haha :D


linda o jag

jag o crille





så, där fick ni lite bilder:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0