förlåt

för uppdateringen, ska försöka att inte göra så igen :o

helgen var bra, det är väl allt jag har o säga :p trevligt och träffa gamla vänner helt enkelt, man har mycket att prata om

idag har min mamma åkt till norge och henne träffar jag inte förrän om ca1 månad...... det är jättesorgligt eftersom hon börjat vara med oss jättemycket innan hon for och nu är hon borta ;o det är helt tomt.. jag älskar min mamma:) jag väckte henne mitt i natten på fredag och ringde o bad henne lägga hennes hemnyckel hit i postlådan hon henne, och hon gjorde det plus att jag fick två huvudvärkstabletter och ett brev. hon är bäst!

en positiv sak med att hon for idag är att jag steg upp vid nio då hon for. somnade på soffan igår vid 22-23 tiden och gick till sängen då crille väckte mig. jag vet inte hur jag lyckades vända om mitt dygn, speciellt när det gick så dåligt som det gjorde, men jag har lyckats :D hoppas jag, ikväll kommer jag säkert inte va trött alls och somna typ vid 5. det är ganska typiskt mig och min tur......

jag försöker föra över mina bilder från min telefon men det går inte :o ska försöka igen.

förövrigt så var jag och åt på max när det öppnade igår. jag ställde upp för min vän nathalie och for och mötte henne vid 8 tiden, då jag endast hade sovit två-tre timmar och var något berusad innan jag somnade. tänker inte nämna men ni kan ju säkert gissa vilket skick jag var i när jag gick iväg och mötte henne. hade dessutom pyjamaskläder på mig..... jag hade inte velat se mig själv! och skit mådde jag också hela dagen :o

nä nu ska jag vänta på att satc säsong tre ska bli klar sen sitter jag här hela dagen :D hejdå


tack för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0