första skoldagen

och härdanefter och ett år framåt går jag i HP2. nytt skåp har jag också, i andra korridoren... gissa om jag och angelica gick fel, vi var påväg till gamla skåpen ungefär varje gång. bajskorridor.. :( nya kurser osv, det känns skönt o få in alla rutiner igen men ändå, vafan skola? jag orkar inte! fast vi har iofs bara skola fram till april, sen har vi praktik fram till sommarlovet.. det gäller o ta nå cill ställe. igår hade jag dessutom sommarlov.

nu ska jag kolla sex and the city igen, jag saknar det hela tiden och tänker bara på det :o hejdå

Kommentarer
Postat av: Annika

Justja ni har ju också praktik samtidigt som vi, skönt som fan är det.. bara man hittar nått bra ställe så ;o

2008-08-18 @ 16:28:03
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: r

fan jessica, vi går i tvåan. blev helt chockad när jag gick till skolan igår och det stod 2 på dörren istället för 1... snart är det slut på skola!!!!!!! tänk :) saknar dig! kommer hem ihelg, ringer dig då :) puss

2008-08-19 @ 12:54:17
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0