fortfarande måndag!

först ska jag fortsätta med planerna jag hade, vi ska tapetsera om i sovrummet, och vi har tagit det blåa sovrummet nu för det är som mot stranden och där hör man inte allt dunka under helgerna. tapeterna ska iallafall bli bruna och så ska vi höra om målarfärg till köket vart jag tänkte mig någon mysig färg men jag vet inte vilken :D till sovrummet ska en snygg vit lampa hänga i taket, vi ska bygga upp säng ramen (som är från ikea och gick sönder efter 1 vecka), ha kvar sängborden och ha små lampor på vardera, sätta upp en tv-arm och ha en tv där.. och massa andra småsaker :D mörkbruna gardiner! köket blir som det blir, det har jag inte orkat engagera mig i men jag vill hitta såna där klistermärken som man klistrar fast på kaklet i köket men har ingen aning om var det finns... :s

vi har inte orkat möblera ännu eftersom vi kom hem för högst en timme sen och vi har lagat mat och ätit oss jättemätta så nu vill man bara välla :D men jag är ändå lite rastlös så jag ska nog städa :o ska dammsuga och skura och tvätta fönstrena kanske.. och lyfta in allt skrot i det där lilla rummet.. eller nej! jag ska flytta datorn dit! och fixa det där datarummet vi har planerat i evigheternas evighet ;o äh fan det är så mycket planer så inget kommer typ hända :D men lite iaf.. hoppas jag

vi tänkte cykla till nikkala för skojsskull men nyckeln till christians cykel är i nikkala... så det blir ju svårt. förövrigt så jag fortfarande jättenöjd över min telefon och jag håller i den hela tiden och måste veta var den är hela tiden.. :D jag älskar den!

jag skriver mer imorn om hur min kväll med allt städande gick..! :D hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0