fredag!

hej! idag har min mamma kommit hem och jag och christian fick kläder. helt jättefina kläder och speciellt enav tröjorna jag fick, åh! i love it! så fick jag en gul klänning och en grön tunika. och den som är snyggast är typ en skitstor t-shirt av nå slag och är vit med svarta prickar. crille fick ett par snygga shorts, en orange tröja (som matchar skitbra) och en grön t-shirt. hon ska alltid ha en massa kramar när hon kommer hem, för minsta lilla anledning :D min mamma är faktiskt söt :)

igår var det åska! på natten. vi kollade prison break på tv, som vi också fastnat för, och pang så var allt helt kolsvart. gissa läbbigt det var! vi låg i varsin soffa och jag gömde mig under täcket och började leta efter tändaren på bordet så tände jag ljus. men vi for direkt:) john och angelica ringde så vi for ut med dom. hela stan var helt svart och inte en enda lampa lös. så for vi självklart till skogen i marielund. jag vet inte varför men john och christian ska alltid försöka skrämma oss för dom vet att vi är nojiga, men det var helt lugnt. vi körde och körde och pratade tills vi kom på att vi inte har en aning om var vi är :) det kom en massa korsningar och ja, vi körde vilse. tänk! och pricken över i:et var ju att batteriet i bilen började tjorva så bilen var en sekund ifrån att dö. som i en skräckfilm, ett par vänner åker ut i en mörk skog i jättemycket åska, bilen dör. någon kommer till bilen, och vi dör. men ingenting hände! bilen höll ut! så vände vi om och åkte heeela vägen tillbaka. så kom jag o crille hem och skulle kolla "pahat pojat", en skräckfilm typ och en sann historia. SJÄLVKLART går inte playstationet att kolla med, och dvd kontrollen är helt borta. vi blev utan film och gick och la oss. klockan var kring 4 och vi vaknade vid 2-3 då vi skulle hämta min mamma från busstation.

idag ska vi grilla, och jag ska ha på mig mina nya kläder!! nu ska jag äta sen duscha sen klä på mig! hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Linda

förlåt men jag kan inte ringa sitter i Tammerfors :/

2008-08-09 @ 09:21:27
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0