hej!

klockan är 12. och jag är vaken! egentligen har jag vaknat vid tio tiden, och somnade vid 4 i natt.. men jag steg upp tidigt för att försöka vända dygnet litegrann :)  skolan börjar ju trotsallt om 6 dagar.................... jag saknar inte:s

idag har jag och mamma vart o beställt tapeter. till mitt i crilles sovrum, som ska bli brunt:) och till datarummet som blev vitt randigt eller något.. så det blir bra! det är rätt hemtrevligt här nu och planerna på att flytta är längre inte lika starka. mamma åker till norge när skolan börjar så det blir lite tomt igen, alltid när hon kommer hem och kommer till oss så blir allt så lätt helt plötsligt.. :) men jag har christian :)

har för närvarande inte mycket mer att nämna, måste gå och göra någonting så jag inte somnar.. är äckligt trött :s hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0