hej fredag!

jag har just vaknat, men jag harinte sovit hela dagen! vaknade vid nio tiden av att crille kom. jag följde alltså inte med till ö-vik igår, utan for istället med christians familj till kalkki. jag och lena kollade micke och molle 2 igår, haha, sen somnade vi. den var bra:) gick o la oss vid 10 tiden igår och jag vaknade 9 när crille kom dit efter att han jobbat. de var hemma först vid 6 på morgonen så jag är glad att jag inte följde med :)

igår när vi satt o käka så såg vi en brand också. man ser rakt till salmis från kalkki och det rök som fan! vi kollade med kikare och allt. va coolt ändå.. men sorgligt, jag får alltid ont i magen när sånt där händer för jag tänker alltid på alla människor som ägde det.. :( men sånt är livet:D

idag vill jag till luleå. c och alla andra vill dit imorn, spec claus för han vill se lars winnerbäck och garanterat the boppers också..... men jag vill se millencolin! som spelar idag så jag ska övertala alla.

min telefon är på ica nu också!! så jag ska väcka christian så vi kan hämta den :D jag måste hem o duscha också.... nu ska jag äta glass hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Dr Svenne

I helgen är det lule kalaset:)

2008-08-01 @ 13:45:02
URL: http://drsvenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0