idag är det torsdag

och grattis jennifer på 18-års dagen! <3

idag är det inte sol. kanske pytte lite, men det har varit mulet här de senaste 3-4 dagarna, och jag förstår inte att det är den här årstiden man kallar sommar. idag har jag vaknat vid 3 tiden då christian hade gjort te och macka till mig:) ena dan frukost på sängen och andra dagen färdig frukost:) jag älskar min prins! planerna för idag står ännu oklara och man får leva för dagen helt enkelt.

nu ska vi iallafall till nikkala helt plötsligt, sedan ska crille med timo och hämta en ny motor från kalix tror jag, då får jag underhålla mig själv... :) linda åker/har åkt idag så henne ser man inte på en vecka.. lite sorgligt

plikten kallar hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0