jag har hunnit med massor!

känns det som i varje fall... jag har bakat bullar utan en kavel och utan bullformar eller vad det kallas! dessutom gjorde jag lite småfel här o där som i slutändan visade sig vara rätt så det var ju bra... :o dom var helt ok om jag ska va ärlig.. kom och ät om ni vågar :D (det var riktat till mina vänner)

och jag har kollat satc. åh vad jag har kollat satc.. kanske inte så mycket som jag kunde ha gjort, men jag har kollat. och gud vad jag vill se mer. men klockan säger nej, när ska jag nånsin hinna ändra på dygnsrytmen?! och nathalie kommer hem på torsdag. jag har faktiskt saknat henne. eller jag gör ju det ännu :o

och linda kommer väl också hem om några dagar. jag har ingen jag kan basta o snacka skit med?

och rosanna är i tyskland eller nå liknande... var fan är alla vänner? :D alla bara reser bort.... och linnea flyttar snart. eller, linnea har flyttat men är i happis nu. fan va bängligt allt blev

nu ska jag gå och riva upp min pojkvän ur soffan, ta en cigg och gå och försöka lägga mig. :) igår försökte vi också, helt omöjligt :s gick till sängen halv två ungefär och somnade lite efter fyra typ.. det är sjukt :s och så drömde jag här om natten att jag var i ett finskt fängelse för någonting jag inte gjort och skulle vara där i 5 år :s kanske mindre om jag betedde mig.... jag vaknade av att jag lipade för att jag inte fick träffa mamma och alla, så vände jag på mig och då låg han där :D som ett ljus mitt i allt annat :D min christian. han är bäst.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: eelin

jag vill ha bulla!!!!!!!!!!!

2008-08-13 @ 13:18:29
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: rosanna

heeeeeej jag lever:D kommer hem till happis pa tisdag under kvällen, slar en pling da :) puss älskar dig! btw sa hittade jag en affar som du skulle älska, kläder, en massa coola skor och en massa massa massa coola smucken ;) puss

2008-08-13 @ 14:42:26
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0