jag skojar

jag har ingenting att göra för christian och fredrik har somnat och jag tror att jag ska gå och sova jag med men jag är inte trött :s idag har vi iallafall grillat och sånt hos fredrik. markus (nathaleis kusin) och hans kompis robban kom också dit och vi har allmänt haft kul. larmet gick på contime och vi väntade med spänning på att farbror blå skulle komma och rädda situationen men detta skedde aldrig. man börjar ju fundera på hur polierna i happis fungerar (trots att man redan har en aning) eller är det kanske larmet som inte kommer till stationen? det är en evig fråga men jag tror på det att dom sover:)

jag är fortfarande sten nöjd över min nya telefon och jag håller den hårt så ingenting händer den :D jag älskar den och jag är skit glad över att jag fick den :o tackar christian om och om för att han köpte den till mig. snart blir han väl less.. vädret börjar också bli lite småtaskigt nu, iskallt på nätterna :s men jag sa idag till mina vänner att jag faktiskt på ett sött saknar vintern.. just dom där mysiga stunderna på stugan när det är mörkt och man drar en bastu och när man får köra skoter och allmänt njuta fast man fryser ihjäl... ne, det är bra tider det.

göteborgarna (m & r) eller iallafall r klagar på myggen men vafan, det är norrland vi lever i och på ett sätt känns de som om alla myggorna inte kommer fram helt för att inte visa en negativ sida av norrland för göteborgarna, men jag har allt kommit på dom små myggen :D dom kommer för tillfällen hur mycket som helst och då bara klagar r, och ändå pratar han om att studera i norrland för han älskar brudarna...... i luleå :D vi får ju se hur detta slutar, det är ett oavslutet kapitel om man säger det så

nä nu har jag snackat allt för mycket skit här så nu ska jag testa sova :D hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för telefon? =)

2008-08-03 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0