måndag!

idag är jag glad. jag har ingen speciell anledning direkt, men jag känner mig äckligt glad! jag har sovit ut, snart ska jag äta frukost, tvn är på så det blir en sån där härlig "morgon" känsla, men vädret är dåligt. det är det enda negativa i detta, vädret är skit. det blir nog ingen speciell "sommar" utav den som är kvar, och det har inte varit nån speciell sommar.
idag är jag också glad för att jag (eller egentligen christian) har hittat mina gym kort. jag ska alltså iväg o gymma idag.. det låter lite jobbigt men det är så jävla härligt efteråt...

idag ska jag och christian möblera om i tvrummet. vi är less på det som är nu och det känns så kalt överallt. igår kväll innan jag somnade så planerade jag en massa grejer, men nu kom christian och jag ska med till nikkala så jag skriver bättre sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0