sex and the city och smallville

jag har fått någon seriefeber... för det första så kan jag inte sluta tänka på sex and the city, ända sedan jag var i sthlm och såg filmen samt det 6 första episoderna med min syster. jag har aldrig tidigare riktigt förstått mig på denna serie, men den kan inte släppa mitt huvud nu för tiden..! kollade nyss ett program på tvn och nu ångrar jag mig då jag vill ha alla säsonger och kolla en och en var för sig, men det är så bra så jag kunde inte byta kanal :s visst, o.c är ännu bästa serien nånsin, men den är helt på ett annat sätt... satc är ändå så sjuukt bra, ärligt faktiskt lite bättre än oc.....

och smallville, har alltid hatat det men christian kollar det varje dag så det är ju självklart att jag går och fastnar för det också! det är så spännande så jag vill aldrig sluta titta på det! jag blir snart galen.. :s

nu har vi iallafall tagit tag i våran seriefeber och börjat ladda ner smallville. jag ska spara satc till sist, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D det bästa ska va sist, och jag lovar att jag riktigt ska njuta igenom hela serien när jag väl ser den.. jag ska skita i i princip allt annat och bara glo och glo och inte se solljus på dagar! jag längtar! kanske ska ta o se det först ändå... vafan











mer sex and the city åt folket!

Kommentarer
Postat av: eelin

mmmmmmmm satc <3333333

2008-08-08 @ 13:01:33
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0