sjukt

jag har blivit ett blondinbella-fan......shit!!! jag kollar hennes blogg dagligen och klickar vidare till hennes pojkvän och tillbaka, om och om igen! jag har alltid annars hatat henne?! kenza är mer normal och hennes följer jag också, likaså ungmamma15, men blondinbella?! why jessica, WHY?!

har vaknat nyss. christian ligger och sover och jag äter världens godaste yoghurt! jordgubb delikatess, den där på hink..åh! angelica och john har nog kommit hem nu, eller dom har kommit hem nu, hon skrev sms nyss och jag skrev tillbaka men hon svarar inte så jag väntar ett tag :D användbar fakta yees i know

och om exakt 12 dagar börjar skolan! alltid annars brukar jag sakna tillbaka till skolan vid den här tiden men jag gör inte det nu.. jag vill bara spy och ha sommarlov i 2 månader till! nå, det är inte länge kvar tills det är en vackas lov.. sedan är det jul, sen sportlov, sen är det helt plötsligt maj igen och sen är det sommarlov. tänk positivt!

nu ska jag försöka väcka min pojkvän och sen ta mer av världens godaste yoghurt. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0