and i don't want the world to see me, cause i don't think that they'd understand

hej. idag är jag på konstigt humör. jag vill bara spy på alla som rör sig kring mig. jag har en dag var jag hatar så mycket och så mycket energi går åt till det. oj vad jag hatar idag..... jag hatar falska människor, jag hatar såna som tror att dom är vän med mig, jag hatar att gå ut, jag hatar att kolla tv, jag hatar alla som gör mig arg, jag hatar alla som tror att dom är något, jag hatar folk som skryter, jag hatar att lyssna på all musik förutom musik som är lugn, jag hatar att mina blommor vissnar, jag hatar att mjölken snart är slut, jag hatar ljudet på min diskmaskin och jag hatar att det alltid kliar på min kropp vid den här årstiden

egentligen kommer ingenting vettigt komma upp här så jag vet inte varför jag tänker skriva, och nu kommer en jättebra låt så jag ska gå till fläkten för mig själv en sväng

men jag orkade inte det heller och det hatar jag också

och jag saknar jättemycket, jag saknar jättejättemycket. jag saknar min mamma och jag saknar min syster och hennes familj och jag saknar christian (som inte ens är långt borta) och jag saknar min hund hela tiden (som inte heller är långt borta) och jag saknar rosanna jättemycket, det är hon som är min medicin i alla mina hata-dagar och min medicin i allt


men först och främst hatar jag falska personer. jag hatar dom och jag kan hata dom så mycket att jag får ont. jag vet inte var jag får ont men jag får en sån där ont-känsla. den vill inte gå bort heller, inte förrän jag hatat bort allting för dagen och bestämmer mig för att gå och lägga mig. så mycket brukar jag hata. och mamma oroa dig inte för att det är något, det är ingenting jag bara hatar allt idag men det går över imorn!

nu fick jag ur mig lite hat iallafall. och ni som är tungt medvetna om att ni är falska får inte prata med mig nåmer. jag förbjuder er, ni är så jädrans dumma i huvudet. fy på er.

nu ska jag gå och hata något annat tror jag. kanske lägga mig och vila så det går bort. eller något, jag vet inte.

hejdå och jag älskar dig mamma

Kommentarer
Postat av: r

jessica kom hit imorrn förfan! det är ju fene och allt :D och mys skulle det va ;)))) annars så kommer jag ju hem på fredag och då ringer jag dig på kvällen efter luciaträningen och det så umgås vi :) så kan vi hata tillsammans! jag har också massor av hat inom mig :ooo massor, jag ska berätta sen ;) ringer dig sen. puss älskar dig :)

2008-12-03 @ 22:02:29
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0