andra advent

hej hej! idag är det söndag och andra advent. jag sitter i köket med min helt sovande hund. han blev skittrött bara sådär och höll på att somna ståendes.

igår låg vi hemma och kollade film, jag och rosanna. rosanna skulle  hem och sova men när jag vaknade på natten så hade hon somnat :) hon for hem en sväng på dagen för att gå ut med theo och sånt men kom tillbaka rätt så snart för att ta en bastu. men bastunyckeln är inte där den ska vara så någon har väl glömt att lämna tillbaka den, vilket är väldigt irriterande när man verkligen vill basta.. så vi kanske far till rosanna och bastar senare när crille kommer hem så rambo slipper va ensam. eller så kollar vi om nyckeln tar sig tillbaka på nå sätt...

nu sitter jag iaf och väntar på rosanna, hon skulle till harri en sväng men kommer snart tillbaka.

imorgon kommer min mamma hem! så jävla skönt, jag saknar henne jättemycket. vi ska hämta henne från luleå, hennes plan är framme klockan 19. på tisdag har jag utvecklingssamtal och på tisdag kväll ska jag och mamma basta. om nyckeln är på sitt rätta ställe. även en vaccination tid till rambo skall bokas. imorgon för att vara mer precis.

har ingenting mer att säga tror jag. jag har torra läppar. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0