det där med mamma och hörsel

jag nämnde för ett ganska bra tag sen om min mammas hörsel.... idag hände det igen, vilket det egentligen gör varenda dag men idag skrattade jag extra mycket....

jag: åhhh vad mätt jag är...!
mamma: VA?! PROMENAD?! ska du gå på promenad???

vi satt alltså vid köksbordet, jag och mamma och crille, och åt för fulla muggar... och tallrikar hihi

idag var jag i skolan i onödan heeeeeeelt och hållet! gick dit för att gå på den enda lektionen vi hade, men jag gick dit redan vid halv elva-elva fast vi började vid tolv för jag skulle hinna framkalla min filmrulle.... lektionen hade vi inte och allt annat gick också åt fanders... när jag väl stått och kämpat och fixat med filmrullen, fick ta ut den och var jävligt lycklig FÖR JAG HADE FOTAT FINA BILDER, så fanns det INGENTING!!!!!!!!!!! jävla SKIT säger jag då. så jag gick hem med en sur min och hatade allt på vägen hem. det var inte bra.

sedan kom jag hem och for och handlade med mamsen. vi handlade mat och sånt, som man handlar alltid....... vi lagade god mat! mammas spece pottisar med vitlök och kotletter med marinad! och mammas gooda goda sallad. jag mamma och crille. och rambo som satt på golvet nedanför och väntade på att något kanske flyger ner... det är min familj, och jag älskar den.

imorn har vi också sovmorgon till typ klockan hundra, och endast två lektioner. kanske ska till skolan tidigt ändå och ge mig ett försök på kameran igen. har alltså mycket att fota. fan alltså, jag som tog så fina bilder på rosanna och rambo!!!!!! attans äpplen

nä, nu ska jag gå och äta mandarin och ligga i soffan med crille och mamma. och rambo. min familj som sagt.



anus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0