fredag och jullov!

fan va skönt, julllov!!!!!!!!!! härligt! for till skolan, gick gääävligt segt  att stiga upp, kom upp ur sängen kvart över åtta... men jag hann till halv nio! fick betygen och vårat nya schema. vårat nya schema suger balle! vi har MINST 5 lektioner per dag förutom på måndag då jag bara har fyra.... tidigaste vi slutar är 14:15, och det är EN dag, måndag, och fredag slutar vi 14:30. resten är alltså 15:10. jag antar att vi måste ha så mycket med tanken på apu:n.. nå, that's life! mina betyg däremot var inte alls dåliga! jag har 7 MVG, 3 VG och 3 G. säkert skit många som har mer än mig men det där är fan i mig bra för att vara mig, när jag kom från gränsskolan hade jag 7 IG och resten G...... duktiga jag!

när jag kom hem gick jag och la mig på soffan direkt och somnade. och vaknade senare vid ett tiden till ett bra program, våra bästa år. haha. det är så dåligt så det blir bra :D

nyss kom mamma hem, hon har varit på stan. så nu ska jag alltså gå till köket och hålla henne och rambo sällskap. de är verkligen bästa vänner, går inte 5 minuter utan att mamma är där och leker :D roligast är när hon sjunger ryska vaggvisor för honom. haha... och crille sover. jag ska väcka honom också snart, nog för att jag tvivlar på att han stiger upp.. men ett försök är det värt :) <3

nä nu ska jag gå, återkommer senare hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0