FREEEDAAAAAG!!!!!!!!

fyfan vad skönt! en viss jessica råkade också försova sig lite idag.... lite med flit var det faktiskt, hade bara lucia en halv timme klockan halv nio sen slutade vi :o så det var det värt. rosanna sov här också och höll på att försova sig hon med :) men jag väckte henne! igår kväll satt vi bara hemma, var ut med rambo en sväng då hanna-kajsa var ute med theo redan så vi gick en sväng med rambisen. sen kom vi hem och satt och snackade med mamma ett bra tag, det var lite roligt och vi skrattade åt dumma grejer och sånt. crille satt vid datorn och rambo låg och sov, helt enkelt kan jag korta av allt med att jag hade alla samlade, alla mina mest betydelsefulla människor under samma tak. det kallas lycka.

och lena och resten av crilles familj kom ju hem i onsdags, och igår kom dom med presenter! haha, en jäkligt rolig askkopp, det är en bröst-askkopp. och en flasköppnare som är en magnet och en flipflop doja på samma gång, fast i miniformat.. och daim! och lite annat smått och gott ;)

idag är det somsagt baila, dagen till ära. vi har väntat och längtat efter denna dag, och jag tror det är därför veckan gått så jävla segt... men kul blir det! vi ska förfesta hos fredrik, jag fredrik crille tomas och såklart ROSANNA! vad skönt att ha henne hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0