hej

idag har jag gjort ett prov. imorgon gör jag ett prov. jag gör tydligen prov tills jag dör. verkar det som.

idag har jag varit nervös. jag har haft handsvett i liter och mitt hjärta har gått på högvarv. jag och min mamma har svurit i kyrkan. vi har svurit hemma. vi har svurit och inte riktigt förstått oss på varandra. du är iallafall min lucia och det vet du om rosanna, har aldrig haft en bättre vän än dig. folk som försöker gnälla är avundsjuka på dig och det vet du också om :D du är den bästa genom alla tider och jag älskar dig!

förövrigt så har min mamma kommit hem! det är sååå skönt! idag har vi bastat och varit i kyrkan. och handlat. och mamma har möblerat om (ovanligt eller hur) och nu är det fint. dessutom har vi nu likadana överdrag till soffan! det är fint.

när jag kom hem efter skolan så mötte mamma och rosanna mig i hallen. och rambo såklart. och christian låg och sov. men är de ändå inte de bästa människorna i världen? svar ja. utan undantag eller något. allra bäst någonsin.

helt plötsligt har ni fått ett inlägg som handlar endast om rosanna mamma rambo och crille. men de är ju min värld, så vad gör väl det.


jag och mami som åskådare


här är världens finaste lucia

Kommentarer
Postat av: r

DU ÄR GULD! :D <3

2008-12-10 @ 09:00:30
URL: http://rowsie.blogg.se/
Postat av: susanna

ROSANNA DE VAR DU SOM SKULLE VINNA!!!!!!!!!<333

2008-12-10 @ 20:59:09
URL: http://ksusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0