hej!

haha ännu det jag har skrivit 2 inlägg som inte syns :o skit

jag sitter och kollar tv med mamma i soffan. crille är i nikkala med per-erik och gör någonting, och här ligger vi och myser. vi har spelat monopol igår också, jag vann inte. hela två gånger förlorade jag! fast jag kom trea. så det är lite bättre. tomas blev alltid fyra:) sen kom jag. och först vann crille sen fredde. så det var alltså endast dom två som alltid var kvar. nu orkar inte jag skriva mer om det för det har jag gjort två gånger tidigare idag så vafan :D

imorn är sista skoldagen. det har jag också skrivit om två gånger idag men skiten publicerades ju inte så jag orkar inte skriva om det heller, inte heller att vi får betyg imorn och att vi bara ska sjunga en sång och lyssna på våran rektor. sen är det gröt i skolan, och hata gröt.

men jag orkar skriva att min pojkvän....... hör och häpna......hehe.....har skaffat en blogg. hehe. hehe.....hehe

hehehe




jag bara ler haha, ....... jag älskar dig christian, du är så sjukt söt :D

hassi.blogg.se




hejdå hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0