hej!

jag ska försöka igen. inte för att jag har så mycket att säga.. men hej iallafall. jag är med min älskade älskade vän rosanna. jag har saknat henne jättemycket. min dag är fullbordad. mitt liv är lugnt igen. att en människa kan göra så mycket. jag älskar henne.

och jag älskar crille. och rambo. och mamma och syster m. familj. oj vad jag älskar. dessutom är det ju jul på onsdag. julkänslan jag hade för ungefär en månad sen är helt borta. vet inte alls vart den tagit vägen, men borta är den. inte ens julsånger lockar. jag och mamma har pyntat julgranen. ändå har jag ingen julkänsla.

nu ska jag ta en mörker cigg med rosanna. det behövs ibland. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0