hej!

idag är det måndag. om två dagar är det nyårsafton. det blir kul. frågan är bara vad vi ska göra :D idag ska jag nog mst fara till köpcentret igen, fast denna gång med min favorit rosanna! jag har bara ingen aning om var mitt presentkort kan vara.. har slarvat bort det igen.. måste ringa claus och höra om det är där :o

crille ligger ännu och sover och jag vaknade nyss. eller jag har hunnit dricka te med mamma. vaktmästarn kom för ungefär en timme sen och skulle fixa våra element, rambo blev skitskraj för honom och sprang och gömde sig bakom crille! det var jättegulligt :D jag tror tillochmed jag fick med en bild på det.

nu sitter mamma och rambo i soffan och mamma busar med honom, som vanligt. hon pratar med honom på ryska och svenska och alla språk hon kan. och sitter bara och skrattar. det är roligt att se på haha, hon vägrar också släppa honom, hon har alltså snott honom nu. men det gör ingenting, dom är så söta :D

nä nu måste jag hoppa i duschen och sedan leta mitt present kort :o jag har lite för mig att jag satt det i crilles jacka... men kanske inte.. mitt bankomatkort är dessutom av i fyra delar nu, av någon väldigt konstig anledning :o så jag måste gå in på banken och ta ut lite pengar också.

nä, hejdå!


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0