idag har jag skrattat

idag har jag faktiskt skrattat jättemycket! jag har umgåtts med rosanna hela dagen och vi har hunnit med mycket. vi har bastat och rastat hundarna, ätit julstjärnor (för första gången i mitt liv) och de var faktiskt goda! vi har även hunnit dekorera pepparkakor med silverkulor och rosa glasyr eller vad det nu heter :D lite rött/rosa strössel också
sedan har vi kommit hit hem och kollat tv och tagit bort alla överdrag på soffan som min 'paco' pissade på...... sedan sprang han och sket och blev rädd för mig, så rädd så han stack iväg med bajset i rumpan.. för att sedan igen utanför toaletten inta skitar-positionen men då var jag snabb! jag sprang ner med honom och höll svansen för rumpan så jag inte skulle få bajs på mig, ändå bajsade han inte där nere...

sedan har vi spenderat tid vid fläkten och druckit te, som är lite av de vanligaste sakerna vi gör. vi pratade och skrattade och jag har nog inte haft en sån här rolig dag på länge, hela dagen var helt bäst!

imorgon hämtar vi mamma! och på tisdag är det luciasoaré! (stavning?) jag ska ta med min mamma till kyrkan.



och här får ni lite att skratta åt :D det är gamla bilder!

det gick inte :o gå på pixbox! www.jessix.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0