jag lever ännu!

men allting här inne bara susar :o scary

har just börjat äta nudlar och sitter och lyssnar på musik. jag försöker få lite feeling här så jag har vart i duschen nyss och taggat. sjöng lite för mig själv och sånt, ni vet. funderar på att ta en cider, man måste kanske börja i tid.. så man har lite kul under den nyårsafton som är, innan vi dör. funderar om vi ens kommer vara med om tolvslaget, jag tror faktiskt vi har blåst bort då.. så lite kul måste man hinna ha!

vi ska till nikkala på ett tag, tänkte först att vi ska basta där men det blir nog inte av för min del iallafall! tar så länge att sedan börja sminka sig när man är lite rund om fötterna och dessutom sitta i den där bastun i timmar, för det är sånt man gör när man kombinerar bastu och fylla.. första planerna var att vi skulle ta oss ut till en stuga, men vädret är så elakt så nej :) vill inte dö på isen, vill gärna dö i min säng
under täcket sovandes HELST men man får inte allt man vill ha :)

rambo är med mamma och jag saknar honom jättemycket, finns ingen liten vovve som springer och dansar och trixar :( min bejbis

nä. nu ska jag klä på mig. sitter här halvna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0