jaha, god jul då

idag blir det stressigt. eller kanske inte, det är nog bara jag som tror det.. vi ska vara i nikkala klockan fyra och äta, åh deras julbord är magnifikt...

jag har fått en julklapp av christian! en digital video och foto kamera. det lät fel. men ni förstår. i miniformat. jag är jätteglad! den är jättesöt. och fin. :) och bra såklart. den är svart. jag älskar min pojkvän, oavsett vad. ibland går det upp och ibland går det ner, men vi håller ihop alltid. :)

glömde också nämna att kameran inte går igång... vi får fara till ica nån dag och byta. jag som vill använda :(

och min mamma sa nyss att en låt jag lyssnade på var bra. tro det eller ej, men det var babyshambles :o första personen som säger att dom är bra utan att jag ska behöva tvinga fram det haha! dom är bra, så är det bara. ingen annan än jag verkar ha öron för musik. och mamma.

god jul, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0