julkänsla och så luktar det ju såklart gott

hej! idag har jag varit i skolan. jag gjorde det där provet och jag vet inte riktigt hur det gick, bra hoppas jag. utvecklingssamtalet gick också bra och det fanns typ ingenting negativt, endast typ tre eller fyra förseningar.. lite sjuk fram och tillbaka och lite försovningar! ingen fara.

jag har varit med mamma och angelica på stan idag, vi var till rusta och hemtex och köpcentret. mamma har köpt gardiner och duk och soffkuddar tidigare, allt rött och sånt så gissa hurdan julkänsla jag fick när jag kom hem! och inte nog med det, mamma lagar god mat som luktar helt sjuukt gott.... jag och det där med att det luktar gott i lägenheten går ju bara så bra ihop. i love it.

snart kommer syster och dom hit. det är skönt, jag saknar dom. jag saknar rosanna också. min vardag är som inte riktigt 100%. först på fredag då alltså, eller torsdag kväll om hon kommer. :)


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0