måndag kväll

jag har nyss färgat håret åter igen.... eller rosanna gjorde det på mig. imorn ska jag toppa mig så jag blir av med allt de slitna. eller mamma ska göra det på mig.

inte för att det är slitet alls mycket :o jag hade iofs inte färgat håret på mer än ett år när jag satte igång med detta projekt... men lika gult är det inte! och det var väl som det jag mest var ute efter. jag vet dock ännu inte hur jag ska göra med mitt hår, eller vad jag är ute efter.

syster ska sova här inatt, det är mysigt. vi ska väl bara slöa framför tv:n ikväll tills vi somnar. rosanna och rambo leker. crille sitter här bredvid. jag är alltså glad, livet leker. jag har även inhandlat en ny klänning jag ska ha till nyår. också en gul kofta, jättefin, och endast 90:-. det är bra.

nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0