mitt inlägg försvann?

men här är jag iallafall. jag ska försöka igen.

jag har en ny telefon!

den som är rosa. den är fin. nytt nummer har jag också, så inte idioter kan nå mig :D men det gör dom ändå alltid. så vafan.

idag var jag på lei med christian och åt pizza. det var gott. sen for han till luleå för att hämta claus med markus och petter, och jag for och köpte mig en telefon. och nu sitter jag här med rosanna, jag ska just hoppa i duschen för att sedan gå hem till linnea och spela spel.

hejdå



du kommer aldrig någonsin kunna knäcka mig, aldrig någonsin. jag vet ändå själv att jag är så mycket bättre dig och vad som är mitt har du ingenting att göra med.


och christian, du är finast av alla. oavsett vad.

nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åååh rosa! <3

2008-12-28 @ 19:07:05
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0