nikkala

direkt man klev in här så steg julkänslan litegrann. det luktar jul och alla är juliga. även jag är extra fin idag, jag har faktiskt lockigt hår. först såg jag ut som marilyn monroe men det la sig lite efter ett tag. det är faktiskt rätt fint. rosanna tyckte jag liknade en ängel i mitt lockiga hår och min mjuka härliga morgonrock jag fick utav mamma. jättemysiga yllesockar fick jag också. sen fick jag en till väldigt dyr sak som jag kommer ha nytta av först i juli... hihi ;) jag säger helt enkelt vad när jag känner för det.

nä, nu ska jag gå och fortsätta hjälpa lena. jag skalade ägg, så många ägg så allt jag ser ser ut som ägg. ungefär. men lite bättre blev jag på det iallafall, även fast alla var helt missbildade :)

nä, NU ska jag gå. eller imorn får jag en ny telefon! inte c905 som jag ville ha, med 8,1 mgpix kamera, för jag fick ju den där kameran av christian idag, så nu vill jag bara ha en vanlig. jag kan kolla om jag hittar en bild :D



den! i silver eller brun, jag vet inte riktigt.  eller är ens något öppet imorn?

nä, nu lovar jag att jag ska fara. hejdå.

Kommentarer
Postat av: kiki

God Jul! :)

2008-12-24 @ 21:16:00
Postat av: Anonym

kan saken som du har användning för först i juli vara en biiiiil kanske :D ?

2008-12-24 @ 22:52:32
URL: http://sssatuk.blogg.se/
Postat av: emilia

min bror fick den i svart och den var jättefin :)

2008-12-25 @ 20:17:15
URL: http://emiliha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0