ö tjena!

här sitter jag i min soffa och sover halvt. jag har varit i skolan idag, hade endast två lektioner, sen kom mamma och hämtade mig och vi for till ikea. lite grejer, eller en hel del grejer fick vi med oss hem. blir mst ett till besök där imorn då vi kollade på en massa saker men orkade inte ta med oss såå mycket hem idag... crille fick komma och hjälpa oss där ute och sen for vi hem. jag och mamma var så less på ikea och allt, vi ville bara lägga oss ner på marken och skita i allt! så crille och andreas fick bära upp en säng gavel. nu har jag hållit på med den ett bra tag, sen åt vi korv och makaroner och nu håller mamma på med den. så less är jag.

hehe, jag kan nu meddela att jag vet att jag har 3 MVG! är man inte lite king eller.....

nä, jag vet inte om det var så mycket mer. min högra hand R åker bort imorn och kommer hem först på söndag. sen kommer hon hit på måndag. eller var det den måndagen?? rosanna?! visst inte är det måndagen där på? :o nej för då missar du ju julen... eller? äh, bara du kommer hem helskinnad :D <3


nä, nu hejdå :D nej förresten! alla ni som ser mig får helt enkelt stå ut med att jag är helt gulhårig i några dagar till, det ligger nämligen till så att jag upptäckt ett sår i huvudet... så går det när man intensiv färgar :o kan heller inte tänka mig att det är så jävla skönt att smeta på stark hårfärg på ett sår som orsakats av just stark hårfärg.... min syster kommer skratta åt mig så jag måste skynda :D

Kommentarer
Postat av: Linda

3 mvg bra jobbat ! :)

2008-12-16 @ 19:21:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

ja nästa måndag:D ringer dig direkt jag har svenskt nät ;) puss!!!

2008-12-16 @ 20:22:54
Postat av: nathalie

haha gult hår :D jessica de är inte påsk ÄNNU ;) hahaha förlåt

2008-12-16 @ 21:03:07
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0