och vad gör vi åt det?

min pojkvän har anmält sig till en poker turnering som börjar kvar över elva, och nu sover han.. väcker jag honom så somnar han aldrig om och blir uppe hela natten, låter jag honom sova så händer väl ingenting... jag kan spela dum imorn och säga "turnering? vilken turnering? vad är en turnering??"
vad gör vi åt det?

jag är fortfarande gul. det är inte kul :D hihi

har ni förresten sett den där reklamen, telenor tror jag det är, den där gubben som ger tanten en fågel och drar ett litet rim :D jag och morsan garvar non-stop åt den och när vi än drar upp den så garvar vi som idioter...

wäää jag hittar den inte, jag måste hitta den! den är så bra!

nu är c vaken, nu måste jag tralla :D ska be gardis ringa mig så vi kan planera hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0