onsdag

haha jag tänkte lägga in tre videor från youtube men det går tydligen inte i skolan? eller? jag vet inte jo det går! ni får en iallafall eller två!

 


britney är skitbra! och snygg!

jag sitter i skolan, har utvecklingssamtal idag och min kära mamma kommer snart. eller om en timme och femton minuter haha! idag har jag framkallat bilder! första blev skitbra, tur att jag gjorde den stor och att den var på crille! idag ska jag ta hem kameran och fota min mamma. och jag ska åka till ikea och köpa ramar. jag ska alltså bada i mina självframkallade bilder! och så måste jag fota rosanna också, och göra stoooora bilder och kanske tapetsera med hennes bilder vem vet.... haha jag skojar, men jag ska ha bilder! massor av dem

gjorde muntlig redovisning på boken jag "läste" tidigare, G+.... vilket skämt... men ändå skiter jag i alla kärnämnen av någon okänd anledning, och riktar mig mer mot handels ämnena :o bara jag har mvg i det så är jag glad, och jag har iallafall två nu.... återkommer om det när jag har mina betyg ;)

ihelg är det bailaaa! tagga som fan nu allihopa för ihelg är det verkligen baila! jag och rosanna ska först basta och sånt hemma, sedan tar vi oss till fille i kukkola, på något sätt haha :D

jaja skriver bättre senare säkert, ska hem efter utvecklingssamtalet och leka med mamma och rambo! crille ringde nyss och meddelade att han far till luleå en sväng med freik och ska hämta en bil. freik alltså. så honom ser jag inte förrän i eftermiddag! och fredrik också. jag klarar mig nog!

nä, nu ska jag gå! jag slutar ju nu tillochmed

Kommentarer
Postat av: emppa

skulle inte fille ha sin fest i riekkola? :o :D

2008-12-10 @ 12:55:41
URL: http://emiliha.blogg.se/
Postat av: r

å tänk att vi båda har suttit och diggat britney idag:D haha. å ja saknar ju dig

2008-12-10 @ 15:59:22
URL: http://rowsie.blogg.se/
Postat av: eelin!

jag taggar också!!!

2008-12-10 @ 17:57:36
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0