sen dag igen..

har vaknat för högst en halvtimme sen.. ruskigt segt :o man missar som hela dagen.. men ändå ska vi hinna med mycket :o måste till apoteket, affären, glasbanken, helst vanliga banken också, och köpa RAKETER! men jag vet ännu inte vad vi ska göra. men raketer är alltid bra att ha! ruskigt king att bo här var jag bor, man ser raketer lite överallt :) folk som tjuvstartar :o

nu kommer rosanna snart och sen ska man väl sätta igång med alla sysslor :) älskling sover men när han vaknar så ska vi fara.

dessutom så åker anki utomlands om typ en timme :o o linnea och jonatan o john.. fan va kul! pga en person skulle min pojkvän sticka iväg med dom, för att han ville bort, och det förstår jag :) men han stannar med mig :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0