söndag och tredje advent, eller?

hej! jag var tyvärr tvungen att snabbt avsluta mitt inlägg igår eftersom harry potter 2 visades på TV. det är självklart livsviktigt så några ursäkter har jag inte, haha!

helgen har varit lite sådär. fredagen bjöd på en massa roligheter med min andra halva R som fått mig att må bra hela helgen. vi började fredagen hos fredrik med bastu och umgänge, och skratt. sedan tog vi oss till nikkala i en för full bil, men det gick bra! jag och R kom igång väl framme i kukkola och vi dansade. vi dansade och dansade, utan något slut. jag tror inte jag lämnade dansen i mer än 3 minuter under kvällen. och roligt folk fanns det gott om! haha, det är så lustigt hur man inte känner vissa människor när man är i nyktert tillstånd, men direkt man börjar bli lite rund under fötterna är man helt plötsligt bästis med alla! men det är kul. bara det inte är tröga personer..

lite kaos skedde också under kvällen, men ingenting jag tänker yttra mig mer om. det var bråk i alla olika former men jag höll min undan! jag och R bara dansade bort från alla problem. sedan dyker crille och harri upp där från ingenstans, och vi blev ännu gladare! vi dansade alltså ännu mer för att visa våran lycka. kvavt var det också där inne och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra när det började bli svårt att andas litegrann. jag tilltog den enda människan jag kunde tänka mig ha med en inhalator; Nathalie. det hade hon! det dåliga var bara att den var i hennes väska som inte hittades för tillfället! så jag tror vi gick ut. jag gick iallafall ut, och hon blödde på handen. så är det när man blandar in idioter med smarta människor i lokalen...  när jag väl kom ut så andades jag och det var skönt. det firade jag med att gå in och dansa med N. jag invigde också mina nya skor, utan att ha ont i fötterna! det är bra. jag pratade med gamla kompisar också, det var också skönt.

farbror blå var också och hälsade på. det gick väl helt bra, och vi for till stan. jag åt maxmat och aldrig har det varit godare. sen sov jag som ett barn.

igår kollade vi bara film. eller, jo. harry potter så klart. på kanal5 elin, hur kunde du missa det?? sedan var jag med rosanna. och idag har jag bastat med mamma, det var skönt. och nyss kom jag hem från en promenad med rosanna theo och rambo. vi gick till tornvallen och tillbaka, jävligt skönt väder! jag frös inte ens om händerna, och det är ovanligt.

snart ska jag ta en till promenad till ikea. jag ska köpa julstjärnor till fönstret, synd är bara att det garanterat inte finns såna som jag vill ha. jag har aldrig sett såna, för att vara ärlig. och egentligen vet jag inte hur jag har fått för mig att jag vill ha såna eftersom jag aldrig sett såna... jag skulle vela göra mina egna.

nä, nu ska jag gå. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0