hemskt mycket hej

jag vet att jag är väldigt seg på att uppdatera här, men jag orkar inte ;o och jag o crille har inte fått nå internet ännu.. jag har egentligen inte så mycket att säga, allt är typ bra. skolan osv, allt flyter!

vi har haft planer på att dra oss mot sthlm till sommaren, så jag börjar andra där borta.. men jag vet inte riktigt hur det blir med det. det lockar! det kan jag inte neka. jag vill verkligen dit. mamma är i norge nu och jag saknar tuva helt otrooligt mycket.

lägenheten går också bra, vi har allting klart där typ. några enstaka hyllor som ska upp, men dom är omöjliga! cement väggar i hela lägenheten och det är tamigfan helt omöjligt att borra. så jag vet inte hur det blir med det, någon får väl komma och sätta upp dom åt mig. :) annars är allting klart där.. väldigt mysigt att bo ihop med christian, och det är inte längesen jag kom på att jag kan kalla honom min sambo. :) min söta sambo, hehe.

nu ska jag gå ut, det är faktiskt lite fint väder idag.. nog för att det börja skymma (heter??) nu men det går. nu gå, puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: nathalie

wow! äntligen ett inlägg! skärpning på den fronten ;) haha

2008-02-20 @ 10:09:55
URL: http://nathalien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0