dag och hemresa

igår kollade vi ju som sagt sex and the city filmen. den var skitbra! verkligen en bland dom bästa filmerna jag sett hittills! eller det ÄR den bästa filmen jag sett på jävligt länge! jag lipade som en unge i slutet och lite då och då i filmen grät jag också men inte så farligt.. på slutet när jag grät som mest så var det mest lyckligt och sen när en annan scen började så grät jag ännu mer då jag började tänka på crille och hur mycket jag älskar honom.... alltså jag blir helt gråtfärdig bara nu! tänk att han är min!! jag var tvungen att smsa honom efter filmen och förklara hur mycket jag älskar honom och att han aldrig får lämna mig. han sa att han inte ska göra det:) min hjärtanespärtanes, vi ses imorgon! jag orkar inte vänta så länge....

och så har den där dumma låten som min syster diggar fastnat i mitt huvud!!! jag började sjunga på den direkt jag vaknade, ungefär:o men den är rätt cool, haha! hon har den på sin blogg www.gardeeva.se
gå in och kolla seriöst :P

nu ska vi äta frukost..... eller lunch, eller frukost på lunchtid. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0