fru anställd, och en grej för dig nathalie

hej hej. jag har skit mycket i mitt huvud som jag kan skriva men jag vet inte hur jag ska skriva det, haha.. vilka problem

kan ju börja med att jag börjat jobba.. det känns bra, få egna pengar osv. jävligt skönt faktiskt.. nu återstår flytten till nikkala, f.d s.k "rosa husen" men härdanefter "gråa husen" :) en två till mig och min pancake med tvättmaskin och torktumlare. plus att vi ska skaffa oss en liten diskmaskin man har på diskbänken, någon dag detta år haha! vi är så sjuukt dåliga på att diska! helt otroligt..

sedan så kan jag nämna med lite dåligt samvete att jag först nu insett att linnea, antti, my friend i alla väder, har flytt sin kos mot luleå.... det känns som om jag inte hann med någonting! trots alla dessa 4-5 år så känns det som om allt helt plötsligt bara flög iväg.. jag förstår självklat att hon vill flytta, det vill jag med och ingen kan ändra på det, men det kommer vara stor saknad ett bra tag.. hon är ju trots allt min bästa vän som känt mig längst... jag kan inte fortsätta skriva om det här ämnet längre det blir för sorgligt, jag älskar dig linnea!!!! :)

jag sitter i nikkala hos lena o allan och väntar på att min pojkvän kanske skulle RÅKA vakna och se att jag ringt honom ungefär 10 gånger, då han sovit hela dagen och skulle hämta mig klockan 6 då jag slutade.. :) men jag har ingenting emot att sitta här för jag trivs bra här. frågan är bara hur jag ska väcka christian för han skiter ALLTID i telefonen när han ligger och sover. :) även fast den är just bredvid hans öra.

jag går omkring och tänker på min syster hela tiden, saknar henne skrämmande mycket... :o jag ska tillbaka dit direkt jag får chansen!

jag har också bränt en skiva igår med fronda låtar jag lyssnade på när jag gick i sjuan... det är roligt :D det var ännu då jag träffade alla mina vänner och det var också då mitt liv började :o satt och tänkte på det idag på jobbet, jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde innan jag o c lärde känna varandra :o alla andra som också umgicks då också, självklart, men det är så sjukt att det är typ 4 år sen? jag har inte tänkt att det var så längesen :o fyra jävla år..! va fränt.. kommer också ihåg hur jävla kul vi hade då, ändå söp vi nästan aldrig :o vi var bara, överallt och gjorde allt! även fast vi satt och mögla någonstans så hade vi skitkul? varför är det inte så nu?? hur mycket man än försöker så går det inte haha:D jag vill spola tillbaka tiden helt enkelt

det var väl allt från mig... har inte så mycket mer att komma med, men vi hörs!

this is for you nathalie
http://www.youtube.com/watch?v=6G9SOfIAyfg

Kommentarer
Postat av: eelin!

ÅÅÅÅH!!!!!!! JESSY OCH ELLA THA MOVIE!!!!!!!!!!! har du kvar den? :D

2008-07-16 @ 20:18:12
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: nathalie!!!

Haha, du är ju otrolig!! :D Det var verkligen något för mig! Men vad säger DU om 'guanos apes - open your eyes' ? ;)

2008-07-16 @ 23:47:02
URL: http://nathalien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0