goddag!

jag har ätit frukost för ett litet litet tag sedan, och jag hann också göra ett par mackor till christian som ligger och sover. jag gjorde alltså frukost åt honom på sängen :) med apelsinsaft. som står kvar på bordet men inte mackorna, och han ligger självklart och sover igen:<

igår hände en massa saker. eller ja en hel del:) först for vi och skulle bada i lillträsket där mot sangis, och just när vi sväner in ditåt så ringer en snubbe från råneå eller liknande och säger att han kommer och kollar på limon nu.. så pojkarna hann ta ett snabbt dopp för vi for inte dit i onödan tyckte dom, och jag kollade på. skit mycket broms osv där, man får typ springa hela tiden. claus blev biten:)

sedan for vi till nikkala och städade ur bilen. jag och tomas städade den för 2 veckor sen cirka, och nu var den hur smutsig som helst ändå :o jag förstår inte vad vi gör :o det fanns allt från kokböcker till strykjärn till slagträn osv.. helt sjukt :)

så bytte tomas o crille däcken på den och så kom dom. och han köpte den. allt gick så fort så det är lite ledsamt nu men tomas och crille gjorde snabba affärer och äger nu timos röda limo. jag hittar ingenting annat än fel på den haha, för jag jämför med svarta :o nog för att timos är bättre på alla sätt men det är ju så sorgligt :D

sen grillade vi. eller rättare sagt claus. han fixade engångs grillarna och vände på biffen och allt :D sen åt vi. det var gott, men inte så gott som jag hade tänkt mig. och sen for vi till stan, och så gick jag och la mig och vaknade panikslagen i morse av att crille är borta, så började jag ropa på honom högre och högre och så hörde jag han där utifrån där nere ropa tillbaka, och då förstod jag att klockan var tio och han har vittjat färdigt. så kom han upp och så somnade han, för han har inte sovit under hela natten, sjukt det med :) och han sa att om han inte vaknar om en timme så får jag slänga vatten på honom, precis vad jag ska göra snart :D

idag ska vi också fara och bada, och då ska vi hinna också. vi ska väl mst till kalkki och åka banan osv, sedan sova där. tomas o dom snackade lite igår om att bärsa idag då det är pikkulauantai, men enligt mig går det bort :p helgen kommer snart så vafan :D men det är ju iofs sommarlov så man vet ju aldrig.

nu tralla hejdå :D

None
jag och christian förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jessica, jag tycker att du kan höra av dej nästa gång du hamnar i lillträsk ;) <3

2008-07-31 @ 13:39:01
URL: http://samasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0