habiz....

nu är jag i min hemstad igen. det känns väldigt skönt att träffa de flesta men ingen kan säga att jag INTE saknar min syster m. familj... jag kan inte sluta tänka på dom helt enkelt :o

idag ska vi spela fotboll tror jag, eller jo enligt planerna! c ska jobba snabbt bara sedan börjar vi väl. men medans han jobbar så tänkte jag och tomas först att vi metar i lilla hamnen, men sedan ångrade vi oss för att istället tvätta limon, en hel tvätt alltså. invändigt och utvändigt och under och övervändigt. eller något...

jag lyssnar på två låtar om och om igen från sthlm vistelsen som jag och min syster lyssnade på de två sista dagarna... dom sätter sig i hjärnan.... lady gaga -just dance, priddy boy - dancy time... väldigt bra.

nu ska jag gå och krama min pojkvän, vilket jag gjort sedan kl.12:00 då tåget kom till luleå. :) skadar inte med mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0