haha, från Tjuvlyssnat

Två tjejer ~7 går hand i hand och pratar med varandra om skador de fått.

Tjej 1: Jag har en vagel i ögat just nu.

Tjej 2: Vad är det?

Tjej 1: Jag vet inte riktigt.

Tystnad.

Tjej 2: Är inte det sånt som kommer ner från himlen?

Tjej 1: Nej, jag tror inte det.

Lång tystnad.

Tjej 1: Jo... det är nog det förresten.




Två killkompisar ~18 sitter och utbyter roliga skämt.

Kille 1: Vet du vilket namn man äter till frukost?

Kille 2: Eh... ost?

Kille 1: Ost? Haha nej det kan man väl inte heta!

Kille 2: Vad är svaret då?

Kille 1: Teofil.

Kille 2: Teofil? Vad fan, då kan man väl lika gärna heta ost




En mamma ~35 år, står i kassan och pratar i telefon. Plötsligt kommer hennes storgråtande dotter springandes.

Mamman (i telefonen): Ja, det är Sara som gråter...There was some Japanese people here, and she got scared when she saw them. And they laughed at her. Haha, så nu står hon här och gråter!




Tre killar ~15 går på bussen.

Kille 1: Kolla, det var den där schyssta busschauffören. En gång så bor han av en gammal tant som typ inte kunde gå.

Kille 2: Vad då bor?

Kille 1: Bärde då...

Kille 3: Bar heter det för fan!

Kille 1 (efter att ha tänkt en stund): Bar? betyder inte det typ naken?




Det är skolavslutning. Två berusade tonårskillar sitter på en parkbänk och pratar om datorer och Internet.

Kille 1: Asså, det skulle finnas typ IRC men med visningsbilder och glada så'na gubbar.

Kille 2: Det finns. Det kallas för MSN...

Kille 1: Ah... Just ja...

Kille 2 suckar djupt och ger Kille 1 en öl till.


Tre killar ~14 sitter på bussen och pratar stöddigt. Ena killen får ett sms.

Kille 1: Men kolla vad han skriver, han måste vara knäpp. "Jag kom helskinnad hem" (uttalar helskinnad med k, inte sj) Jag menar, hallå! Som om man skulle bli nazist bara av att åka till Sweden Rock liksom!

De andra killarna håller bestört med.


Två tjejer ~23 har köpt sig varsin Dr Pepper att svalka sig med i värmen. På väg ut tappar den ena tjejen sin dricka så att den exploderar och det sprutar Dr Pepper överallt. En man ~30 som står med ryggen mot dem vänder sig om och skriker.

Mannen: VAD FAN GÖR DU?

Tjejen: Förlåt, jag råkade bara tappa min dricka.

Mannen: Jaha, jag trodde fan att du sköt mig!




En tjej och en kille ~ 16 står i en tunnelbanevagn och leker "tumkrig".

Killen: One, two, three, four, I declare a thumbwar...

Tjejen (fyller i): Five, six, seven, eight, I used this hand to masturbate!

Killen (efter en stunds tänkande): Äh, jag kör ändå.







jag är rastlös.. men det märks säkert inte haha :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhahahha:D fan va braa

2008-07-10 @ 00:50:50
URL: http://petraa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0