hej hej!

idag är det tisdag och jag är längre inte deppig! idag kommer christians morbror från södra sverige till nikkala så vi ska spendera våran tid där. sedan far vi till kalix bara jag och han och spelar bilbingo. låter inte så kul men det var det faktiskt, man känner sig lite som en pensionär när man sitter där och väntar på att man ska få tuta fast det aldrig händer.

jag måste berätta snabbt, hur jävla många gånger vi var till nikkala igår!! varje gång for vi för att vi glömde hemnyckeln där, men inte fan tog vi den så vi var tvungna att fara igen o igen igen. sjätte gången hade vi med den. :)

sedan sov vi ju på kalkki iförrgår till igår. och jag började jobba klockan 12, så vi var jutvungna att åka därifrån vid 11 tiden för att VERKLIGEN komma i tid. det var otroligt hur mycket det blåste och regnade! okej, det regnade inte mycket, men det blåste så in i helvete mycket! och först råkade christian sätta sin hand i fågelbajs och jag storgarvade, tills jag också satte min hand i fågelbajs....han skrattade och jag skrek, haha. sen skulle man försöka hålla i sig i den där jävla båten för det hoppade och skumpade bara men inte fan gick det :o christian blev blöt och jag fick ont. åh vilken trevlig resa.

dessutom ska jag få en ny telefon av christian! som kommer efter helgen. det är ungefär en sådan liten samsung som vi sålde till rosanna, och han vet att jag verkligen ångrar att vi sålde den för jag började tycka om den så mycket, så han har beställt en annan men jag tror det är modellen äldre ett snäpp... jag ska visa en bild :)


det verkar vara lite jobbigt med bara 2 knappar på en rad, speciellt när man ska skriva sms blir det helt tjorvigt, men man vänjer sig! :) jag vill ha den nu :o


såhär såg den förra ut, som någon dag ska bli min igen!



nu ska jag hoppa i duschen för vi ska mot nikkala snart. tack älskling du är bäst, och hejdå alla andra!

Kommentarer
Postat av: nathalie

är den inte rosa den här gången? :D haha

2008-07-22 @ 14:58:27
URL: http://nathalien.blogg.se/
Postat av: r

du kan få den om du vill :) den ser ju likadan ut fortfarande även om displayen inte funkar:D haha

2008-07-23 @ 20:47:56
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0