hej hej

jag tänkte att nu ska jag kladda lite bara

just nu sitter jag hos claus, och jag har köpt körsbär! det är gott, men ska dock användas till en bål som christian och fredrik kämpar med. min vän tomas är lite rund om fötterna redan, vilket han har varit sen i morse och sedan igår kväll. fredrik mår dåligt och suckar och suckar, crille är jävlig mot de som mår dåligt (som vanligt) och jag bara flyter med. inte med jävlandet, utan allmänt! jag mår heller inte dåligt idag, trots gårdagens händelser. men det var kul! det var det, i början var det mer ös än på slutet men så är det väl alltid. åkte dessutom båt i meters stora vågor:) och VEM blev blöt om inte jag? allt flög på mig så jag kastade min jacka till tomas, och efter ett tag har han tryckt på sig min skinnjacka och sitter och huttrar. crille och company var asdinka som oftast, och satt och skrek och hade sig. jag bara satt och njöt, det är ju sommarlov! och mitt sommarjobb har nu slutat, så nu går jag ut på ett riktigt sommarlov!

onyttig blir man också alltid när man far ut, självklart smällde jag i mig en maxbox elr dyl. innan jag la mig. jag vaknade med stor ångest men den börjar avta nu :) jag har också gått runt här och vattnat blommor, vilket jag inte tror är claus grej nu när han är ensam så jag såg en lösning i det hela och tog tag i kannan. jag har gått runt på gården och i huset och vattnat och fyllt på vatten, sedan vattnat för att igen fylla på. men det var faktiskt lite roande...

vad var det mer... jag vill ju fara och åka karuseller mot kvällen, åtminstone innan kl20.00 då det stänger, men det är nog ingen idé att ens planera för det blir badtunna osv här.. jag önskar att cissi var här så jag skulle ha någon att umgås med. :) MEN!!! VET NI VAD JAG KOM PÅ?? emmeli kommeR!!! fan vad jag har saknat henne nu när man tänker efter.. :o hon är skitbra

så vill jag också nämna att jag är glad i linda:) du är bäst din fis

och imorgon bär det av mot söder!! skönt att komma bort lite, men jag kommer att sakna hjärtanes pärtanes... åh vad jobbigt.. ;/

nu är jag väl färdig för min del så jag tackar för mig, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0