idag har jag jobbat

och kom att tänka på att jag inte haft sommarlov i mer än 1 vecka :o i stort sett..... for till sthlm direkt efter sommarjobbet och när jag kom hem från sthlm började jag jobba på affären... :o jag vill ju ha sommarlov!!!

igår for vi till kalkki. fast först var vi på bilbingo haha! det var nån fitta som vann 25 tusen och det var inte jag!!! ingenting vann jag! skitbingo! imorgon ska jag och christian på bil bingo i kalix:)

vi gick nästan o la oss direkt när vi kom till stugan, sen på morgonen försökte christian väcka mig men jag var helt livlös.... han lyfte tillochmed upp mig och jag vaknade inte :o sen har jag tydligen vaknat och vi har pratat och han har tillochmed klämt en finne på min näsa, men det kommer inte jag ihåg..ovanligt.. men alltid annars svarar jag alltid "mm" på alla frågor folk frågar när jag sover ;o jag var tydligen pigg i sömnen

idag ska vi väl också dit. men jag kan inte förklara hur jävla sugen jag är på tacos!!! eller fläskfilé i marinad.......jag tror jag ska till ica när jag kommer till stan.

imorn är jag ledig, och på ons-tors-fre jobbar jag fr.kl. 9-18!!!!!!!!!!!11 skjut mig nån

nu låter det som att christian kommer så jag drar till ica, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0